Vasút: továbbra is lesznek éjjeli műszakok

Desktop

A Kelenföld-Tárnok vasútvonal felújítása során november 23-a és december 8-a között több alkalommal dolgoznak éjszaka is a munkagépek - tájékoztat az önkormányzat.

Budafoktól Nagytétényig a teljes szakaszon folynak a munkálatok, egyebek között földmunkákat és vágányépítést végeznek, közvilágítást és betonacélt szerelnek, a gyufagyári hídnál betonoznak, a Campona utcai átjárónál aszfaltoznak.

Az éjszakai vágányzári időben szádlemezleverési munkálatokat fog végezni az épülő Duna utcai közúti aluljárónál, valamint a Tomaj és Herend utcai gyalogos aluljáróknál a Kővirág sor felőli oldalon.

A szádlemezek olyan acél támasztó lemezek, amelyeket szorosan egymás mellé vernek le. Elhelyezésükre azért van szükség, mert az aluljárók építéséhez meg kell bontani a vágányokat tartó és megtámasztó vasúti töltést, így a munkálatok közben a szádlemezek fogják biztosítani a vágányok számára a kellő támaszt. A szádlemezek leverését napközben, amikor vonatok közlekednek, nem lehet elvégezni, ezért a MÁV Zrt. a munkát csak éjszaka, szigorúan vágányzár mellett engedélyezte. Rögzítésük vibrációs technológiával történik. Az éjszaki munkavégzés során elkerülhetetlen a keletkező hangos zaj és rezgés, melyet a környező utcákban élők érzékelhetnek majd.

A kivitelezők bíznak a környéken lakók türelmében és megértésében. A beruházás megvalósulásával a lakók korszerűbb, szebb és biztonságosabb aluljárókat használhatnak majd, amelyek megkönnyítik és kényelmesebbé teszik a vasúton történő átkelést.

A Vágóhíd utcánál a gyalogosok az építkezés ideje alatt is átjárhatnak a töltésen kialakított ideiglenes lépcsőkön és átjárón keresztül.

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?