Télvíz idején indul a Bringázz a Boltba kampány - kiállítással

Desktop

Korábbi cikkek a témában:

Szabadtéri fotókiállítással indította a Bringával Boltba kampányt a Kerékpárosklub. Az óriási méretű képek - melyek mindegyike arról tanúskodik, hogy a kerékpárral való vásárlás természetes része lehet életünknek - karácsonyig lesznek megtekinthetőek a budapesti Deák Ferenc utcában.
 
A kiállítás megnyitója egyben a Kerékpárosklub országos Bringával Boltba kampányindítója is: itt indította el a klub országos felhívását boltok, üzletek számára, hogy fogadják örömmel a kerékpárral érkezőket, és építsenek számukra jó bicikliparkolókat. 
 
Érdekes külföldi kutatási adatok kerékpárral történő vásárlásról:
 
Meglepő adatok áruszállítással kapcsolatban Grazból:
 
  • a vásárlási célú utak 85 százaléka hétköznapi fogyasztási eszköz vásárlása.
  •  bevásárlások 80 százaléka szállítható lenne kerékpárral is (kosárban vagy hátsó csomagtartón)
  • a vásárlási célú utak nagy része rövid (minden második út 5 km-nél rövidebb)
  • mégis, gyakran könnyű dolgokat nehéz járművekkel visznek még rövid távolságokra is
A bringás vásárló:
  • Hűségesebb, gyakrabban jár üzletekbe, mint az autós
  • Összességében többet költ, mert a sok kicsi, ám gyakori vásárlás során többet hagy a kasszáknál
  • Egy autóparkolónyi helyen 10 kerékpár parkolása is lehetséges.
 
Miután Manhattenben bevezették a kerékpársávokat a 9. sugárúton, a kiskereskedelmi forgalom 49 százalékkal megnőtt, míg a környező kerületekben levő üzletek forgalma csak 3 százalékot emelkedett ugyanebben az időszakban. 
 
Egy münsteri kutatás kimutatta, hogy a kerékpárosok havonta 11 alkalommal tértek vissza az egyes boltokba, míg az autósok csak 7 alkalommal.
A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?