Tavaly a harmadik legnépszerűbb elővárosi vasútvolnal volt a Fehérvárra menő

Desktop
Kép: vasutallomasok.hu
Kép: vasutallomasok.hu

Csaknem 2,4 millióval nőtt a három legforgalmasabb vasútvonal utasszáma tavaly: a Budapest–Vác–Szob, a Budapest–Cegléd–Szolnok, valamint a Budapest–Székesfehérvár vasútvonalon összesen közel 34,6 millió ember utazott 2018-ban, írja az Orientpress.

A Budapest–Székesfehérvár (30a) vonalon jelentős, közel másfél milliós növekedést jelentett, hogy a pályafelújítási munkák már nem zavarták a vonatközlekedést. A vonalon 2018-ban 9,4 millióan utaztak - ebbe persze pont mi nem számítunk bele, akik a városhatáron belül használjuk, használnánk a vonatot. A "zónázó", óránként járó vonatoknak mondjuk pont nem is ez a feladata, de jó lenne, ha a Budapesten belüli állomásokon is gyakrabban (és pontosan érkezve) megállnának a vonatok. 

A Déli pályaudvart, Kelenföldöt, Albertfalvát, Budafokot és Tétényt  - sőt a Kőbánya-Kispestet is érintő vonatokat használva rengeteg közelekedési dugóban toporgást kikerülhetnénk.

De mennyire használható ma ez a rendszer a környéken lakók számára? Írjátok meg, ti mit tapasztaltok. A MÁV további 2018-as sikereiről itt olvashattok.

(Kép: ilyen volt valamikor a nagytétényi vasútállomás. És muskátlik lógtak nyáron az ereszről, mint minden rendes állomáson.)

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?