Sínautó, avagy miért szív a fél ország

Oszd meg másokkal!

Desktop
Kép: iho
Kép: iho

Persze, mindenki unja már, hogy a vasútpálya felújítása miatt le van zárva egyik-másik-mindegyik vasúti átjáró. Néha meglepetésszerűen, néha előre tervezetten. Posztoltátok, hogy a vonatok csak úgy, mindenféle jelzés nélkül egyszer csak mennek arra, amerre hosszú ideje nem jártak, felbukkannak a semmiből. Polgármester úr a védelmünkben fel is háborodott, odafigyelést kérve a vasúttól, kivitelezőktől. 

Az arrafelé autózók meg, mint Robin Hood a fotelből, írták: ugyan már tábla, ha én elindultam egy irányba, már nem fogok miatta visszafordulni...

Valószínűleg így tett ez a ma reggeli autós is. Budatétény megállónál, a vasúti átjáróban egy elakadt személygépkocsi foglalta el mindkét vágányt hétfőn reggel a vonatközlekedés elől, ami miatt a megindult forgalom a 40a vonalon újra állt a kora reggeli órákban. A reggeli csúcsban a vonatok Háros és Nagytétény-Diósd között nem közlekedtek a mentési munkálatok elvégzéséig. A gépkocsit a hatóságok daruval kiemelték a vasúti átjáróból, írta az IHO.

A MÁV információi szerint a vonat-feltorlódások miatt jelentősen – egy-másfél órával – hosszabb volt a vonatok menetideje a Budapest – Pusztaszabolcs –Dombóvár – Pécs vonalon. A menetrendszerű vonatközlekedés fokozatosan, a kora délutáni órákra állhatott helyre.

Nézzétek csak a forgalmi helyzetet: működő szemafor nincs, sorompó se. De úttest sincs. Viszont az andráskereszt kint van, márpedig az minden álmoskönyv és a KRESZ szerint is szintbeli vasúti kereszteződést jelent, óvatosságra intve.

A képet a Szeretlek Budafok-Tétény! közösségi csoport egyik tagja készítette.

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?